Saturday, December 14, 2019

دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام ریشه در خاک

سالار عقیلی ریشه در خاک


دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام ریشه در خاک
Salar Aghili - Rishe Dar Khak
ترانه : فریدون مشیری ؛ موسیقی و تنظیم : پیام سوری ؛ آهنگساز : پیمان خازنی
متن ترانه ریشه در خاک از سالار عقیلی

تو از این دشت خشک / تشنه روزی کوچ خواهی کرد

و اشک من تو را بدرود خواهد گفت / نگاهت تلخ و افسرده است

سالار عقیلی ریشه در خاک، دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی ریشه در خاک   متن ترانه
تو از این دشت خشک
تشنه روزی کوچ خواهی کرد
و اشک من تو را بدرود خواهد گفت
نگاهت تلخ و افسرده است
دلت را خار خار نا امیدی سخت آزرده است
غم این نابسامانی همه توش و توانت را ز تن برده است
تو با خون و عرق این جنگل پژمرده را رنگ و رمق دادی
تو با دست تهی با آن همه طوفان بنیان کن در افتادی
من اینجا ریشه در خاکم من اینجا عاشق این خاک اگر آلوده یا پاکم
من اینجا تا نفس باقیست میمانم من از اینجا چه میخواهم نمیدانم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام ریشه در خاک کلیک کنید

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.