Saturday, November 2, 2019

دانلود آهنگ پویا بیاتی به نام مجبورم

پویا بیاتی مجبورم


دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام مجبورم
Pouya Bayati - Majbooram
ترانه : پویا بیاتی ؛ تنظیم و میکس و مستر : مهران باقری
متن ترانه مجبورم از پویا بیاتی

خودش نخواست بمونه همراهم / باشه خودش نخواست

قلبای ما با هم باشه / دوسم نداشت گذشت

پویا بیاتی مجبورم، دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی مجبورم   متن ترانه
خودش نخواست بمونه همراهم
باشه خودش نخواست
قلبای ما با هم باشه
دوسم نداشت گذشت
از این دل وامونده تنهام گذاشت صداش تو گوشم جا مونده
من این دردارو غصه ی فردارو پای کی بنویسم من از دلتنگی بعد هر آهنگی تو گریه هام خیسم
مجبورم بسوزم با غم این دل خسته مجبورم بسازم با این قلب شکسته
مجبورم حرمت عشق زبونمو بسته
مجبورم تو دل بریزم و به روم نیارم مجبورم پا روی شیشه ی دلم بذارم
مجبورم آخه ازش خاطره ها دارم
خودش نخواست بمونه همراهم باشه خودش نخواست قلبای ما با هم باشه
دوسم نداشت گذشت از این دل وامونده تنهام گذاشت صداش تو گوشم جا مونده
من این دردارو غصه ی فردارو پای کی بنویسم من از دلتنگی بعد هر آهنگی تو گریه هام خیسم
مجبورم بسوزم با غم این دل خسته مجبورم بسازم با این قلب شکسته
مجبورم حرمت عشق زبونمو بسته
مجبورم تو دل بریزم و به روم نیارم مجبورم پا روی شیشه ی دلم بذارم
مجبورم آخه ازش خاطره ها دارم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ پویا بیاتی به نام مجبورم کلیک کنید

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.